Tuesday, July 15, 2014

補健烏髮黑豆粥


話說與婆婆吃晚飯,婆婆問老公:『你係咪染左黑色豆髮呀?」

哈哈,唔通真係咁見效?!

我其實最近煲近呢個黑蚊蚊粥,尤其起生髮烏髮作用, 不過,講事實,我婆婆問呢條問題嘅時候,我老公只係飲左第一次啫,有無咁快見效呀?之不過~~我確實聽過有人飲左1星期之後明顯望落頭髮多左同黑左!


唔好見佢黑古勒突就怕怕,材料全部都對內臟好好㗎!尤其黑豆補腎,黑芝麻烏髮、通便、解毒,全個粥料健脾去濕、潤肺清心、開胃安神、有助增強體質,還有用黑糖調味,味道好之餘,補血養氣,又不會增加卡路里,健康推介!味道都好好㗎,類似麥米粥、榨喳、紅豆沙糖水咁!

呢個粥係要連續飲1星期,當一個療程咁飲,我一次過煲左一大pan,雪凍飲,雖然應該無咁好,但係方便,仲有我老公小朋友咀,應該鍾意飲凍多啲XD



RECIPE
(serve 10 cups )


材料 Ingredients :

黑豆 隨意2把
黑芝麻 隨意2把
黑米 隨意2把
白米 隨意1把
百合 20粒
生熟薏米 隨意2把  
合桃 10粒
黑糖 約1/2cup
水 1.5L


做法 Directions :

全部材料浸3小時或過夜,放入Fissler 高速鍋,中火加壓至見第一條白線升起,轉小火煲15mins,自然降壓後,加入黑糖調味,完成。


(普通鍋)放入浸好材料,煲滾後轉小火煲1.5小時,加入黑糖調味,完成。


No comments:

Post a Comment