Friday, August 9, 2013

跟Star Chef學傳統意菜:Lesson 6


唔經唔覺嚟到第六堂,都係意大利菜中其中最令人其待嘅一堂,就係整pizza喇!!睇下3個己發酵嘅麵糰~~~一諗到可以自己d.i.y.pizza就興奮!因為我可以包芝心批,包腸仔......乙水 我嘅肥仔XD



呢部機幾方便,慳左自己搓嘅過程,不過又幾‘呀’位,或者我都係自己「享受」下‘搓’嘅過程吧啦......


除左整pizza dough,仲整左foccacia dough,即係意式香草包~


對於pizza,同學係會想‘飛’佢的XD ,不過chef話係唔駛的


睇下!我學識左搓呢個波,超開心,唔好睇小呢下,因為要搓成一個圓並唔簡單,有個小蹺門,我之前就係唔識,結果越搓越衰,而家曉喇!哈哈!


仲碌得好圓添~~~ 8)


pizza仲可以整成呢一款好似好大嘅角仔嘅東東,Calzone




最愛環節,d.i.y.時間!


其中一個材料就係意大利鹹魚


最後同學仲整左一個超大pizza,結果我哋又食又拎左勁多返屋企


pizza in the oven!!


出爐foccacia!


其實今堂真係好正,我哋食住ham,嘆住紅酒(chef給我們開的), 仲有salad、pizza同foccacia,呵呵~~~




呢一支就係chef recommend嘅意大利陳醋,就好似紅酒咁,越耐越醇,越值錢~


呢支陳醋,就用左嚟整呢個sauce,不過個colour好似......@@


No comments:

Post a Comment