Monday, August 5, 2013

冬蔭公

話整好耐嘅泰國菜,(都由上年去完泰國嘅事了...)等到而家終於整左喇,哈哈!本來仲想拖到下個星期,不過,咁樣係唔得嘅,因為我始終有一天都要整左佢,
(都唔知懶啲咩,嘻~)好!我2點解先的起心肝去買材料,真係OMG!我行勻(=暈)一田、citysuper、
沙田街市、大圍街市…先叫做買晒要用嘅材料,真係無晒氣,都怪自己尋日又唔買定,尋日見落大雨咪無心機買囉X( 唉,結果今日要去逼,你知啦,而家大陸又放暑假,沙田又多左啲“買滿$XX有直通巴士返黃崗”,吸引晒啲人落嚟…老公話多人到好似去倒數喎,wakakaka~~~

講返正題啦,泰國菜,香料多,要買齊真係要夠上心,買少樣都唔得,我去幾間泰國grocery store,買九層塔,幾間都話賣晒......我去買草菇,檔檔都話賣晒......真係唔好睇少,我最後買到嘅材料就係草菇,現家啲草菇真係好貴,間間都得好少,好少又好快俾人賣晒,我記得細個時草菇是幾蚊嘅東西,好彩,幾經辛苦我終於買到,你話如果無左九層塔,無左草菇,又點做到冬蔭公呢!(雖然有好多種菇,但草菇有特別嘅味道係同冬蔭公最配的~!)

備註:買材料係買左我2個幾個鐘㗎下-_-"


睇下啲‘草’都咁多


其中一part仔材料


~Recipe~
( serve 4-6 persons )

材料 Ingredients:

冬蔭公醬 3包(我用的是泰國買的包裝醬料)
蝦頭 12隻
蕃茄 3個
毛茄 3隻
草菇 約15粒
乾蔥 2個
南薑 5﹣6片(或拍扁2頭)
香茅 6條
檸檬葉 6﹣8片
九層塔 適量
泰國青胡椒粒
雀眼椒 3條


做法 Directions:
  1. 蕃茄切件、毛茄切粒、草菇切半、香茅略拍切段、雀眼椒切粒、蝦頭用胡椒粉輕輕撈勻備用
  2. 中火爆香乾蔥、南薑,下蝦頭
  3. 加入雀眼椒、冬蔭公醬,隨即下草菇、毛茄、蕃茄、香茅,下約3碗水,加入青胡椒粒、檸檬葉、九層塔,上蓋轉小火煮約30-45mins,完成。


煮後感:

其實可以加蜆,可以令個湯更鮮甜;另外現在有些現成泰國香料包,一田/citysuper都可以買到,(不過一田是平好多的),不過份量可能少一些。



No comments:

Post a Comment