Monday, July 22, 2013

日本菜招呼好友!果醋醃燒鯖魚



尋日好友聚舊,順便話試下我手勢,哈哈,似乎我屋企係個唔錯嘅聚腳點:P 諗menu都好頭痕,(but 我enjoy,hahaha)老公叫我整嗰啲又俾我band晒,WAKAKAA 我成日都好鍾意試新嘢,我嘅好友某程度上都成為左白老鼠,WAKAKAKA 好彩,都唔失禮>V<

我又好鍾意和食,份量每人一口,不多不少,已有滿足嘅感覺(整得差除外XD)今次呢個菜需要2日前準備,買材料都頭痛,事關有一個材料叫茗荷,我淨係睇小丸子時知道傳說茗荷係一樣食左會令人變蠢嘅東西,wakaka,(是實係,都係傳說,話有個日本和尚食左一頓茗荷料理後,覺得非常美味,連往事都通通忘記。)我搵左好耐好耐,都唔知可以喺邊度買到佢,最後我上網知道佢係薑類植物,中國又名野生薑,咁我就搵左日本子薑來代替,而且我買醃過嘅子薑,增加醃料嘅味道。




~Recipe~

材料 Ingredients:

鯖魚 2條
乾蔥 7粒
醃子薑 4條
蝦夷蔥(chives)1束
蒜頭 1個

果醋料:

昆布高湯 3大匙
鰹魚片 約30g
醋橘汁 360ml
濃口醬油 6大匙


做法 Directions:

2天前~
  1. 製作高湯。抺淨昆布浸軟後,凍水放入昆布煮滾後取出昆布,放入鰹魚片,轉小火,見鰹魚片沉底後ok,用棉布隔出高湯。
  2. 製作果醋。將果醋料拌勻,若買的醋橘汁有果肉,或者自己搾,拌後要用棉布過濾,棉布要先冰鎮備用。(但我買的這隻沒有果肉,我不需要過濾,我想不需要2天前做,1天前就可以。)


1天前~
  1. 洗淨印乾鯖魚,離30cm高灑上少量鹽於魚皮上(要夠高才能均勻分布),預熱焗爐,180度焗6mins翻面焗3mins,取出後用火槍燒魚皮使其略焦
  2. 將乾蔥、蒜頭、蝦夷蔥、醃子薑切末,放入醋水中約半小時,僻除嗆口感後,用棉布或魚袋去除水份。
  3. 鯖魚切8件,放入食物盒,加入果醋汁至蓋滿鯖魚,鯖魚會浮起,可在上面放一個適當size的食物盒蓋,冷藏1天。


上碟~
去除果醋,鯖魚皮上放上拌勻的乾蔥、蒜頭、蝦夷蔥、醃子薑,裝盤,完成。




今次用呢隻醋橘汁



2隻偷食大魔怪,好啦,俾條魚尾仔你啦~



雖然日本料理工序煩覆,但係每一樣加落去嘅食材都為菜式增加分數,無論係味道、口感、賣相,所以去食日本料理時真係可以感覺到料理師傅嘅heart,呢樣都係我鍾情日本料理嘅原因,可以喺屋企整日本料理係我嘅理想(極誇張,嘩哈哈哈XDDDDD)。。。


感動~!
大家都好像好喜歡!謝謝賞面 ^3^



最後開支清酒,精米39﹪,一般。







No comments:

Post a Comment