Thursday, December 18, 2014

包餃子


包餃子真好玩,有老公同我一齊包,how sweet~哈哈!包餃子可以促進感情,唔係呃你,冬天一齊包多啲餃子啦:D


其實我唔係好鍾意食餃子,但係以餃子嚟講,我最鍾意食王府餃子,尤其係佢嘅津菜餃,津菜,即係大白菜,鮮甜多汁,但係唔似荳苗餃、羊肉餃,etc. 味道咁特出,所以一定要食完津菜餃先好食其他,如果唔係你以為個餃無乜味。所以,我整餃,都一定會整津菜餃!除左呢個餃,大家鍾意包乜菜,又或者豆,都ok㗎,例如荳苗餃、西洋菜餃、青豆餃......


RECIPE

材料  :

餃子皮

中筋麵粉 300g
冷水 約150ml
鹽 1/4tsp

餡料

大白菜 1個
搞碎豬肉 半斤

醃料

胡椒粉
雞粉
生抽
麻油
紹酒



做法 :
  1. 搓餃子皮。將中粉與鹽混合,逐少加入冷水,一邊搓,漸成球狀,搓成水份不黏手,麵糰沒有乾裂痕就ok;若稍乾的話少許地可沾濕手再搓;稍濕的話就酌量加入中粉。搓好後放在一個碗內,蓋上擰乾濕布,靜置1小時。
  2. 預備餡料。大白菜用滾水加鹽略煮後搾乾水份,切碎備用
  3. 豬肉拌至起膠,加入醃料撈勻,加入切碎白菜,放入雪櫃醃1小時
  4. 麵糰取出分割出6等份,搓出粗條狀,再切出約3cm粒(見下圖)
  5. 工作枱及檊麵棍薄薄灑上中粉,擀至約1mm厚,用圓形模割出圓形餃皮,包入肉餡及造形(見下圖),一邊薄薄灑上粉避免餃子黏著一起
  6. 煮滾一煲水,水滾後轉中火,放入餃子,浮起後煮3﹣5mins,瀝乾水,完成。




大白菜用滾水略煮後搾乾水份(一定要夠乾,如果唔係個餃好易穿㗎!)


搞碎豬肉撈入大白菜拌至起膠(一定要起膠,如果唔係變免治豬肉餃㗎喇!)


麵糰分成等份,搓成粗長條狀,再切成約3cm長的粒狀


然後用圓形模割出圓形,多餘的麵糰可再用



包餃子有好多方法,我覺得有摺痕的包得靚好有成功感,哈!

包出摺痕方法:由左或右邊開始,靠向自己的一邊摺起,捏實邊皮

摺多幾隻就靚㗎喇:)


王府餃子食法是我同我老公最愛﹣白烚:)

再點鎮江淅醋加薑絲,超滿足!


包大隻啲煎鍋貼,個底超香脆。中大火下油放入餃子,加入150ml水,上蓋焗3-5mins,見收水後再煎約1min。



仲有呢個煎法,將餃子並排,加入生粉水(生粉1tsp+水150ml)煎焗,收乾水份後可以有一整片薄脆喺底,又係超正食法!



No comments:

Post a Comment