Saturday, February 15, 2014

清香桂花酒釀丸子


天氣寒冷,飯後一碗甜湯,好暖好滋潤!桂花嘅清香,的確令人食完好飽嘅晚飯都可以喝上一碗。

噚日莊圓團拜,終於可以話新年嘅團拜節目即將完成喇!呢個新年由年廿X 開始一直忙到癲,幾乎每晚3點先訓,起身一刻就做嘢(賓賓會做嘅所有嘢),老公都投訴我唔理佢...哈哈,對不起啊!luv u!實在太攰喇,無做大茶飯俾大家,淨係做左個甜湯,滋潤下當補償,嘻!~:)


~ Recipe ~
( serve 8 persons )

材料 Ingredients :

糯米丸子
糯米粉 100g
沾米粉 1/4 tsp
暖水 約120ml

桂花糖水 
桂花 每碗2-3茶匙匙
冰糖 約4大粒(自行試味)
甜酒釀 每碗2-4湯匙
水 約600ml


做法 Directions :
  1. 糯米粉及沾米粉撈勻加暖水搓好,搓成條狀切粒
  2. 煲滾水後,下糯米丸子,浮起瀝出,過冷河
  3. 另煲水,放入冰糖,試味至適合甜度,熄火
  4. 預備碗,放入桂花、甜酒釀、糯米丸子,加入冰糖水,完成。

*重點*
  1. 不要直接放酒釀於滾水中,會變酸;雪櫃拿出來的酒釀最好待至室溫,或,可用暖開水稍微弄開酒釀後才加入熱水,這樣也可成功弄出不酸的糖水
  2. 坊間有桂花糖,可代替冰糖水及桂花
  3. 糯米丸子要與冰糖水分開滾, 因為糯米粉會令水變瀆


有心機嘅話,可以逐粒搓成圓形;不過要快的話可以搓成條,再切粒。


灑啲糯米粉,放落冰格,預備定幾時用都得。



加埋糖水就食得,好簡單:D


呢個糖水,我第二次整俾朋友食,可惜無上次做得咁好,思量後相信係酒釀喺雪櫃拎出嚟沒有放回室溫,以至溫度差距大了少許,導至味道偏酸了一點,真失察!:( 所以下次大家若果做的時候就要留意了!不過大家都食得好開心,我就最開心,哈哈!希望下次又試啲新嘢俾大家!




2 comments:

  1. 很好的桂花酒釀丸子食譜,酒釀放至室温才煮是嗎?我每次都弄酸了,很失望!

    ReplyDelete
  2. 這是我推測出來的,因為我兩次煮,上次成功,但今次變酸,當中的誤差就是因為上次煮時沒有放酒釀於雪櫃。基本上,我是沒有放酒釀去煮的,只是將煮好的冰糖水倒入放好酒釀的碗內。另外,我實驗了酒釀可用暖開水稍微弄開後才加入熱水,這樣也可成功弄出不酸的糖水。希望可以幫到你啊!:D

    ReplyDelete