Wednesday, February 12, 2014

好友BB會!玫瑰露豉油春雞


新年正月仲未過,聚會排住隊嚟,呢日去完一好友家拜年後,又返到屋企,迎接BB!本諗無諗住煮,因為實在忙足成個新年,太累,但諗到朋友嚟,又想整下住家飯俾大家食,所以都係整了!結果,好busy的一天,但朋友帶晒小朋友嚟好熱閙,busy得好高興呢!
呢日嘅前一日,買左兩隻春雞,本來諗住自己試整先嘅,但臨時決定煮,就拎返出嚟,試整豉油雞,要大家做白老鼠:P 出嚟似滷水味,我想是香料落重手問題,最後試味我又嫌唔夠甜味,最後由於不能再落冰糖翻煮的原故,因為隻春雞受不了,會爛,最後只能下白糖加甜味,當然不是預期的好,不過,過了幾日,我又再做這個豉油春雞,這次少了香料,也換左汁料嘅比例,結果就啱了!嫩滑多汁,仲有濃濃嘅酒香滲出嚟,我最鍾意酒香,我老公覺得多了dd,但我就覺得啱啱好,嘻!

整豉油雞有好多方法,我覺得呢次呢個方法不難,我會再試多幾個方法睇下邊個可以做我嘅自家招牌豉油雞~ XD

為甚麼我用春雞,不用大隻雞呢?

是因為其肉質細嫩,而且我喜歡體型小,方便我哋兩口子食,又唔駛斬件,用刀叉已ok。我用黃了油雞,味道較香,不過後來發現黃油雞會比較難上色,而且不夠勻循,我下次會試用白雞。



我先汆水後再浸冰水,使雞皮口感爽脆。



我用Staub嘅鑄鐵鍋,有效保存鍋內溫度及水份,可以利用餘溫將豉油雞焗熟,出來效果更juicy!


~ Recipe ~
( serve 2 persons )

材料 Ingredients :

春雞 1隻


醃料 Seasoning :

老抽 30ml
玫瑰露酒 30ml
*份量要足夠塗勻全身


汁料 Sauce :

生抽 150ml
老抽 50ml
冰糖 約120g
月桂葉 6片
桂皮 2小件
八角 2粒
丁香 10數粒
玫瑰露酒 50ml
水 200ml
薑 3片


做法 Directions :
  1. 春雞去毛洗淨,稍為汆水後浸冰水約5mins,印乾水份後,用醃料塗勻全身,醃1小時(p.s. 由於做的時候時間關係,我只醃了半小時,味道夠,但顏色未夠)
  2. 慢火煮熱汁料,連醃雞汁放入鍋內,雞胸向下,上蓋慢火浸煮,每8mins轉一轉雞身,翻轉雞背,然後左側及右側,最後雞胸向下,汁料滾後*但不要大火,雞會爛 上蓋,熄火焗20-25mins,插入牙簽流出透明汁液代表已熟,完成。吃時在雞上沾多點豉油汁,更美味!
*重點*
  1. 中途要試味,若不夠甜可酌量加冰糖
  2. 用冰糖而不是片糖,是因為我覺得味道清甜啲,配玫瑰露酒較啱
  3. 醬汁味道要偏鹹一點,才能使雞夠味
  4. 因為汁料少,所以要多翻雞幾次;或,煮的時候用酌子將汁料不停淋面
  5. 黃油雞會比較難上色,因為油脂阻礙關係

用完嘅汁唔好徙,過兩日老爺奶奶上嚟可再做豉油雞翼;P

(p.s. 用舊的醬油時要先隔去油脂)



講返嗰日個團拜先,

大家估下:呢兩個咁可愛嘅小朋友,邊個重啲?!

答案:一樣!

哈哈XD


呢個就係珈珈行運菜BB喇!(係另一個BB幫佢改的 XDDDD)


電視太好睇,小朋友係難啲望鏡頭㗎喇,哈哈!


呢個小玩具係真好正,最後玩到個拳頭都無埋XDDDD


呢個就係當日嘅滷春雞喇,哈哈,希望下次再請大家嚟食過個正嘅!


多謝daddy John幫我影左呢張咁靚嘅背影!


No comments:

Post a Comment