Friday, December 6, 2013

初試Fissler高速鍋:粉葛紅蘿蔔鯪魚煲豬月展


一直都好想買Fissler高速鍋,直到最近喺Sogo Thankful Week入手!比平時抵好多㗎,原價3千幾4千,而家個鍋加埋個蓋同埋一隻焯$21xx,真係忍唔住要試一個喇!之前成日聽阿媽講,高速煲煲啲嘢唔入味,我就要親身試試先安落,可能唔同嘅高速煲煲出嚟嘅效果都有啲分別呢~哈!XP 
Fissler係第一個發明高壓煮食技術嘅德國品牌,鋼水同個product有保証,所以我好有信心!我買左呢個係無得調壓嘅,但係如果煮嘅嘢唔需要好準確絲毫不差先煮到嘅話,呢個model都已經夠用。

今次第一次開鍋,心情好緊張,因為未用過呢種煲,哈哈!

呢日我整個粉葛紅蘿蔔鯪魚湯,我呢個鍋6L,佢入面有條‘Max’線,我加晒料都去左一半,其實真係有啲擔心唔夠大,平時我要用8L嘅鍋嚟煲湯,煲8﹣10碗,但我相信佢高壓嘅原理,可以將鍋裡面嘅食物毫無蒸發地煮熟,而用法無錯的話,你落幾多水就係會煲到幾多水的。

用法就好簡單,將所有材料放入煲內,注水至‘Max’ 線,上蓋至聽到‘click’一聲確定鎖上後,程序就會開始。。。

真係勁緊張,一路等佢煲緊嘅時候,佢一路噴緊啲蒸氣出嚟,呢個過程就係將鍋裡面嘅蒸氣排出,直至真空,呢個時候會見到個indicator上升,

期待嗰條白色圈終於出現喇!XDDD


見到第一條白色圈就可以將火較返小,然後用平時煮食1/2嘅時間嚟煮,(或者見到第二條白色圈先較返小火,用1/3時間煮)所以粉葛湯平時要煲3個鐘,咁我用高速煲就煲1個鐘

一路煲嘅時候,我真係勁愛佢,因為佢高壓煲緊嘅時候完全無煙無聲,就好似無煲緊嘅一樣,超正!


仲有超正嘅係,當你煲完嘅時候,要等個indicator完全跌返去原位,個煲蓋先可以開到嘅,呢個時候你想快啲,可以輕輕按個手柄個lock制,佢會噴啲蒸氣出嚟(減壓),當然不可以一次過夾梗嚟開個蓋,唔會爆炸,但係鍋裡面啲湯會噴射出嚟,佢噴蒸氣嘅地方喺手柄兩側,真係設計得非常貼心,個手柄好似我咁放嘅話,啲蒸氣係完全唔會噴到自己的,大約等5分鐘,個鍋完全減壓之後,個蓋就可以打開喇!真係好安全啊!

煲完1個鐘喇,呢個時候啲湯都唔係好「溶」


換個普通蓋滾多15分鐘,就解決左阿媽擔心唔夠味嘅問題喇!


睇下!啲湯好「溶」㗎!老公都話似平時啲湯嘅味!我就覺得無10成都有9成;P


試過用之後,我覺得好方便喎,6L呢個size都煲到7﹣8碗湯,呢個湯咁多料喎!仲有就係,煲湯其實煲得越耐,食物嘅營養就流失得越多,而家用少左咁多時間煲湯,食物有益啲,同埋煤氣費都慳返啲,煮飯又輕鬆啲!

~Recipe~

材料 Ingredients:

豬月展 11両
紅蘿蔔 1條
粉葛 1個
赤小豆、扁豆 約$5
鯪魚(尾部) 2條
蜜棗 2粒
金華火腿 2粒
薑 4片

做法 Directions:

材料洗淨切好,鯪魚略煎,全部材料下高速鍋,加水至‘Max’線,中火加壓後小火煲1小時,轉普通蓋滾15mins,完成。



(一般鍋)加3L水大火滚20mins後轉小火煲3小時,完成。

2 comments:

  1. 不用煲1小時,太耐啦,30分鐘夠啦,中火再煲10分鐘,後5分鐘加鹽,不用嘥煤氣.
    但已經相隔2個月,我想你已經操作純熟!

    ReplyDelete
  2. thanks,Fong! ^^ 因為嗰個sales教用平時1/3時間,而粉葛湯最少要煲3小時,所以我就用1小時,不過我現在就計埋最後滾嘅時間,所以就煲45mins+15mins;)

    ReplyDelete