Tuesday, December 3, 2013

冰糖紅棗蓮子燉雪蛤


寒冷天氣,加埋老公去左台灣哈皮,獨留老婆在家餐餐食自己,好彩妹妹嚟陪我,但佢日日都出街,星期六嗰晚又去左bbq喇,咁我就喺屋企煲定糖水俾佢潤~潤啦!

對女人嚟講,耐唔耐就要記得補下,雪蛤膏都係女人恩物。不過雪蛤膏同燕窩一樣,都係要用低溫80°C燉,唔係就會破壞左裡面嘅營養~呢個糖水補腎、補肺、健脾、養顏、養血、安神,我鍾意個糖水辣啲,所以我加多啲薑,又可以驅寒!


材料 Ingredients:

雪蛤膏 約1/4碗
滾水 4碗
薑片 約8﹣10片
冰糖 4大粒(因個人喜好增減)
紅棗(去核) 8粒 
蓮子(去芯) 適量

做法 Directions:

  1. 雪蛤膏浸過夜,用牙籤去除紅黑色血根部份,清水洗淨
  2. 紅棗去核;蓮子可用滾水飛燙後用牙籤通出,或用暖水泡浸1小時去用牙籤去除
  3. 煲滾水,加薑(材料外),汆燙雪蛤膏,過冷河備用*去除腥味
  4. 準備燉盅,放入所有材料,放入miele蒸爐80°C 燉 2 小時,或用普通鍋隔水文火燉2小時,完成。*用80°C可保存雪蛤膏營養

一定要將雪蛤膏嘅紅黑色血根挑乾淨,如果唔係會很腥的


用Miele蒸爐真係好方便,可以set埋溫度,較好時間就唔駛睇火,其實我都用左2年,真係好方便,又可以一次過放入唔同嘅食送菜一齊整而啲味又唔會撈埋,仲有佢時間火侯穩定,所以菜式做出來效果都穩定:D

No comments:

Post a Comment