Tuesday, October 15, 2013

稻庭冷烏冬


上星期すき焼き,真係好好味,喺屋企,一路燒,一路嘆清酒,真係無敵!哈哈~我最鍾意沖 
澠豬肩肉,口感爽而不膩,同埋一支すき焼き汁配到不得了,最後加湯煮埋啲野菜,全部汁食晒,好滿足!呢晚我仲準備左麵豉湯、茶碗蒸、稻庭烏冬、仲有甜品cheesecake,飽到個個抱住個肚XD

我最鍾意稻庭烏冬,超滑,又「煙韌」,我上次都post過我用邊隻,有興趣可去看看,真的非常推介的烏冬!>>> http://mavistc.blogspot.hk/2013/10/blog-post_3.html 其實可以就咁用すき焼き汁煮,但我唔想樣樣都濃,balance啲,所以今次我做這個很清新的食法,用蘿蔔蓉伴烏冬,很不錯呢~~


~Recipe~
(serve 6 persons)


林料:

日本大根(白蘿蔔) 1/5條
稻庭烏冬 3包
細蔥 適量

高湯:

昆布 1塊
鰹魚片 約50g
味醂 3大匙
薄口醬油 3大匙
鹽 少許
水 1.5L



自家做法:
  1. 將昆布浸軟,放進水煲滾,取出後加入鰹魚片,轉小火,煮至鰹魚片下沉,用棉布隔出清湯,放雪櫃冷卻
  2. 烏冬另放滾水,加少許鹽,煮約2分鐘,瀝起
  3. 大根磨蓉,利用壽司蓆去除水份
  4. 將烏冬放入碗內,加入冷湯,放上大根蓉與細蔥粒,完成。


大蔥串!


食日本菜,清酒唔少得~之前喺岡田和生試過獺祭,對於不太了解清酒的我們,只覺得幾好味,很醇,所以我哋有時見到又會買定喺屋企,今次買呢支,都覺得不錯,味道芳香且醇,價錢又相宜!精米39﹪,山田錦米,旭酒造酒廠,酸度1.3。


No comments:

Post a Comment