Wednesday, September 11, 2013

跟Star Chef學傳統意菜:Lesson 10 (Last lesson)

Beef tenderloin medallions
served over purple ravioli with ricotta&sauteed mushrooms, velvety corn

過左好耐,又去埋旅行,終於捨得寫返呢個post喇,哈!

最後一堂,chef同我哋示範做個full course,主菜係 Beef,用左tenderloin,非常正!



唔好以為買左返嚟煎左佢就得,有啲事前功夫一定要知,就例如要切走佢啲fats,仲有塊silver skin一定要拎走!



今次做嘅雲吞好靚,好似haagaendezs 個strawberry ice-cream,有果肉嗰隻! 



點整㗎呢~

就係加左紅菜頭喇!



Appetizers

Crostini with tomato, basil&Balsamic reduction
Crostini with salmon cream&arugula

甜品好正呀,係raspberry cheesecake!




Raspberry ricotta cheese cake with strawberry coulis

Chef真係教識左好多italian cuisine,又nice,又靚仔X)Thanks Chef!

besides,

仲要thanks埋高佬車足我咁多堂!


last minute!同 Chef say bye之際發現佢健頤嘅身材同超cool嘅紋身!Chef最後仲送左個香吻俾我添~大鄉里嘅我都係第一次見識呢種外國禮儀呢 ^^


嘩哈哈哈! 

Chef 話呢個係廚師嘅經典post,果然係霸氣十足!


Chef同我哋講佢嚟緊會開間culinary school, 我寫呢個post嘅時候,都應該開左喇,或者再有機會跟佢學嘢啦!:)


*總結*

10堂裡面,學左整fresh pasta、12個pasta、2個risotto、3soup、2seafood、4appetizers、2salad、3meat、pizza、foccacia,同埋5個desserts!

而家可以話識左啲基本嘢,唔駛淨係識去超市買汁整pasta,同埋可以睇意大利餐廳嘅menu喇(雖然都唔係100﹪),哈哈!;D

No comments:

Post a Comment