Friday, May 3, 2013

茶碗蒸し


呵!呢個可算是我非常滿意嘅作品呀!登登登櫈!茶碗蒸し〜

蛋好滑、汁好鮮、仲有特別嘅係......(先賣個關子,如果你睇到呢個blog嘅最後就知道喇!:))

不過整呢個蒸蛋同平時整嘅多好多功夫,因為唔係落史雲生清雞湯嗰隻,而係,自己整一個高湯。



~Recipe~
( serve 3 persons )

材料 Ingredients:

高湯 400ml
昆布 1塊
鰹魚片 約15g 
蜆 12粒
蛋 2隻
菠菜 6條
鹽 1/5 tsp
味醂 1tsp
薄口醬油 2tsp 
橙皮 少許


做法 Directions:

高湯做法:
  1. 將1塊昆布抺乾淨,浸約2小時讓其變軟,恢復原來大小
  2. 連水一同煲滾,水滾後取出昆布
  3. 加入鰹魚片,隨即將火調至小火,以免變酸
  4. 見鰹魚片沉底便成。(如果高湯是留第二天用,可先用棉布隔起碎屑)

  1. 高湯完成後,加入蜆,以大火煮至開口,(蜆要先用鹽水浸數小時至吐沙),將蜆肉取出,黑色部份切走
  2. 然後可將蜆湯用棉布濾走沙屑,放在冰水上降溫
  3. 加入味醂、薄口醬油及鹽,拌勻
  4. 蛋發好,用篩隔走蛋泡,倒進湯汁中
  5. 菠菜稍微用糖煮沸,僻除澀味
  6. 預備小碗,將蜆肉、菠菜放好,慢慢將蛋液倒滿
  7. 加保鮮紙,蒸約10mins(視乎碗深,深啲可能要再多啲時間。我用約2"深小碗)
  8. 取出後加入橙皮碎,完成。

切走黑色部份

用冰水將高湯降溫


其實整日本料理真係好多調味料,(我上篇有講咩係味醂,有興趣可睇返),不過我整完呢個蒸蛋,我諗用呢個八方汁都可以代替左整高湯呢個step,有興趣又唔想自製高湯的話不妨試下。


煮後感:

賣關子到呢到,其實係想講,呢個蒸蛋最特別嘅地方,就係加上磨碎嘅橙皮(本來係想用日本香柚皮,但覺得用橙都得,就費事去買喇。)喺呢個用蜆湯嘅嘅蒸蛋上面,加入橙皮碎,除左好優雅之餘,佢可以更加帶起蜆嘅鮮甜味,又有啲fresh嘅感覺添!其實我都係第一次咁做,但係效果好amazing!哈哈哈~唔係自己讚自己,今次食家(我呀妹同老公 XD)都好滿意,佢話係佢食過最好食嘅蒸蛋,乙水到我呢~~~~呵呵呵,總之就好開心啦!




小小小tips:要整得滑,一定要細心,因為濾蛋液、濾蜆湯,一定要用密度較細嘅篩,先可以將微細嘅沙碎﹠泡泡篩走,所以棉布都係非常重要,當然之前記得要清洗乾淨;同埋倒蛋液一定要溫柔,如果唔係撞起泡就唔靚喇:)

仲有,一定要加保鮮紙,如果唔用保鮮紙,可以用蓋,不過蓋一定不能比碗大,如果唔係水份走會走入蒸品中,咁又唔靚仔喇!


睇下幾滑~
呵呵:P






No comments:

Post a Comment