Monday, May 6, 2013

西京燒銀鱈魚



話說今次認真整一個日式西京燒銀雪魚,買醬料係最頭痕,因為日本料理當中會用到嘅醬料非常細緻,單是味噌都分好多種,走入citysuper,足足花左2小時去細看各種醬料
(同埋我本身都係好鍾意行超市的,哈~),因為你想買嘅佢又未必exactly有,而佢有嘅又卻是好多類似嘅嘢,真係令人頭痕!

我一次過買左好多準備整日本料理嘅醬料,而呢啲係for 今次西京燒的。


味噌,就比較易買,因為佢都寫明啦:西京白味噌;

清酒,就唔駛咁好(即唔駛買‘大吟釀’嗰啲),而我今次呢個都OK;

味醂:what is this? 是日本常用的甜糯米酒,能調味和僻除食物腥味。 但有些味醂可能是1﹪or 沒有含酒,但也有同相同功效,所以也要注意買嘅時候佢最好含酒,做餸味道較好;

甜酒,我用左rum:)

~Recipe~

材料 Ingredients:

銀雪魚 1塊
西京白味噌 300g
味醂 2tbsp
清酒 2tbsp
冧酒 2tbsp



做法 Directions:

開始準備,先用粗鹽從30cm高處水灑上銀雪魚上,靜置約30mins,使其出流出血水及黏液至透明,用水沖洗,印乾
  銀雪魚

將味噌、味醂、煮過的米酒、甜酒拌勻


鋪在食物盒上,上面鋪上紗布(記得先洗乾淨),再放銀雪魚,再放紗布,再放剛才拌好的味噌(這樣可以使拎起魚來不會弄髒。)


由於我的紗布比較細,還有這個味噌第二次使用,所以我是盡量刮起來再鋪上面,也就變成影出來這個樣子了,哈哈~


然後再上面鋪上一層保鮮紙,再蓋上,放雪櫃醃1天。


第二天處理前3小時,稍微擦走銀雪魚上的味噌,再塗上味醂﹠甜酒。


預熱焗爐,180度烤6mins,翻面再烤4mins,完成。


煮後感:

1盒300g味噌慳啲用都用到2次㗎!

其實我第一次用另一隻幼鱗銀雪魚整呢個西京燒,好嫩滑,好好味,今次用粗鱗,睇下有咩分別,食完之後,感覺粗鱗口感實啲,所以自己鍾意幼鱗多啲。不過,啲銀雪魚真係貴左好多好多,成$8X一舊,因為全球暖化,銀雪魚變矜貴魚
:’(

加拿大幼鱗銀雪魚




2 comments: