Tuesday, June 9, 2015

《嚴浩秘方》通血管降血壓蒜蓉汁






呢個汁真係要同大家share,我諗好多注重健康食療嘅朋友都聽過,甚至做過,但係有一日我daddy都同我講要飲,因為有朋友親身試過,本身由醫生話要通波仔,跟住嗰個月日日飲呢個食療,再去做body check嘅時候,醫生同佢講唔駛通波仔喇!呢個食療真係幫到手!所以我都整左俾我嘅家人!唔好話老嘅,我哋呢啲年紀嘅,都可以飲返一頭半個月,皆因而家成日都大魚大肉,又無乜時間做運動,花少少時間整定一大支,每日三匙,開和暖水飲,早午晚飲,希望大家都健健康康。


RECIPE


材料:

蒜頭 250ml (大約20個蒜頭)
薑 250ml
蘋果醋 250ml
檸檬汁 250ml
有機蜜糖 適量


用具:

瓦煲(唔好用金钃,避免食材氧化)
慢磨機 


做法:

全部材料(除有機蜜糖)倒入瓦煲滾起後開蓋讓水分蒸發,轉小火煲30mins,加入相同分量有機蜜糖拌勻,待涼後放入密實玻璃瓶,放雪櫃每天飲用。


飲用方法:

每日三湯匙,開和暖水,早午晚飲,飲用時先搖勻。


No comments:

Post a Comment