Monday, April 29, 2013

入屋土匪。土匪雞翼


土匪雞翼呀!人人食完譚仔都好回味呢一個土匪雞翼,哈!我都係!我終於忍唔住好想試下整呢一個遠近馳名嘅dishes,又俾我整到,勁開心!肥仔仲開心!嘩哈哈!佢話:好嘢!第時唔駛去譚仔食喇!XD





做法 Directions:

材料 Ingredients:

雞翼 10隻


調味料:

孜然粉 15g(半包)
五香粉 約4-6tsp
花椒粉 約4-6tsp
黑胡麻 酌量
雞粉 約3tsp
鹽 1tsp
麻油 約2tsp
米酒 2tsp


做法 Directions:
  1. 雞翼解凍,洗淨血水,用廚房紙印乾
  2. 先落雞粉、鹽,可僻雪味
  3. 落五香粉、花椒粉、孜然粉,撈勻
  4. 加米酒,然後加麻油,撈勻
  5. 白鑊炒香黑胡麻,與雞翼撈勻
  6. 蓋保鮮紙醃4﹣6小時
  7. 預熱焗爐200度
  8. 放入雞翼,220度焗約17﹣20mins至香脆,(時間因應不同焗爐可能有少許差別,但焗至表面香脆就ok),完成。如果無焗爐,煎都OK。

煮後感:

其實我係無量過落幾多份量嘅調味粉嘅,但係除左鹽之外,其他調味粉落多啲都唔怕的,而醃嘅時間越耐,就會越入味,因應時間嚟估計調味粉嘅份量就可以喇。通常我都好少跟足其他食譜的,但自己加入自己的概念下廚,更加使煮餸成為樂趣,仲開心:)








No comments:

Post a Comment