Saturday, April 6, 2013

泡菜波波球


我妹去完韓國返嚟,話好miss 首爾。哈!咁我見佢咁miss,咪整左呢舊嘢出嚟囉〜呢個波波係乙水小朋友嘅佳品,do u agree?!嘻!


今次雖然叫做韓國飯團,但係我用左日本嘅珍珠米同埋日本造嘅泡菜,日本米係之前喺日本買的;泡菜喺citysuper就買到。呢隻日本嘅泡菜係無咁「kun」的;而米就要用珍珠米好過普通米,因為sticky啲,易搓啲。








~Recipe~
( serve 8pcs )

材料 Ingredients:

日本珍珠米 1 1/4 杯
泡菜 
紫菜絲


做法 Directions:
  1. 蒸熟米,剩涼
  2. 先準備一張保鮮紙,然後開始包飯團。放上飯,再放上切細的泡菜,再在上面加上小許飯,然後就可以用隔著保鮮紙搓成圓形,這樣飯就不會「痴」手
  3. 最後鋪上紫菜,完成。

煮後感:

我喺飯團上仲放上少許較脆身嘅韓國蝦米紫菜,一來點綴,二來口感更多〜其實本來我想成個都用脆脆紫菜的,不過屋企係用剩呢隻,所以就整左呢個style喇。

呢個小食基本上都唔駛調味,好簡單呢:)



No comments:

Post a Comment