Monday, March 18, 2013

My Ribs


成日出街食ribs,要成$2XX蚊,真係好貴㗎!原來自己買條ribs返嚟,都只係$30 咋,差唔多係8倍嘅價錢呀。。。我會覺得條ribs好抵煮,哈哈! 

買左返屋企,最好醃佢一日,咁樣就夠入味喇!喺凍肉舖就有得買㗎喇~其實用BBQ source就已經好好味,但係我今次自己調味,因為我買ribs嗰陣諗起啲酸酸哋嘅味,所以我返屋企就用左黑醋嚟做!


最後最緊要加呢個麥芽糖!焗起上嚟會香好多~~不過,搞呢壇嘢真係麻煩少少,要俾啲耐性。


~Recipe~

材料 Ingredients:

豬肋骨 1條
麥芽糖


醃料:

黑醋
胡椒粉
雞粉
生抽
老抽
芫茜/蕃茜
乾蔥
橄欖油


做法 Directions:
  1. 洗淨豬肋骨,用廚房紙印乾
  2. 用以上醃料醃勻豬排,用保鮮紙包好,放雪櫃備用(記得前一天醃好效果更佳!)
  3. 預熱焗爐230度
  4. 焗盤先塗橄欖油,放好豬肋骨
  5. 230度焗8mins,反轉再焗5分鐘
  6. 取出豬肋骨,塗上麥芽糖,再2邊焗約5mins至微焦,完成。


煮後感:

Ribs真係招呼朋友不錯嘅選擇,只要前一日準備好就OK!今次焗到我想要嘅效果,裡面(肉質)仲係腍嘅,味道都係我想要嘅,不過今次試整我只係醃左3﹣4個鐘,所以就唔夠入味,但係下一次前一日醃好就應該無問題喇!




No comments:

Post a Comment