Friday, January 31, 2014

新年新蒸頭:蘿蔔糕



恭喜發財!身體健康!萬事如意!馬年行好運!



今日係大年初一,等緊出門拜年,成個星期忙到飛起,今年無用鐘點,自己做清潔做左成個星期;不停開機掠衫摺衫;洗車;撲去上環買金華火腿;買花種花;整糕......日日訓醒都攰到好似做完10個鐘頭gym咁,到左而家終於坐低喺度舒發下喇~ 今日訓到成3點,哈哈,老公返大陸拜年,我就因為對眼做左lasik不便返大陸,而家自己煎糕做我嘅第一餐!我一次過煎左6塊嚟食,omg......原來真係好滯,飲茶都唔掂,奉勸大家,適可而止,哈哈!


講返呢次整蘿蔔糕,好彩有老公幫我捧8斤蘿蔔返屋企,由黃昏整到2點幾,本身諗住整8底,不過整嗰時想「押」實啲,最後得返7底。自家製梗係要足料啲,切臘腸、冬菇、蝦米,仲有撕瑤柱絲都切到手軟,自覺得有冬菇係好味啲嘅,但係整完先知放左冬菇唔可以擺咁多日,因為冬菇會出水,有機會快啲發霉,結果我拿拿臨叫親朋戚友快啲食晒佢,哈!

今次嘅蘿蔔糕係我老公刨嘅~其實最好嘅口感係切絲同刨絲1:1,不過見老公刨得幾爽快,我無做到呢個效果,不過我好快又會再整過,嘻,到時希望做到呢個口感,再派街坊同大家分享! 其實奶奶叫我唔好整咁辛苦,但係我覺得同人分享真係好開心,所以我係唔介意辛苦少少嘅:P



用浸過材料嘅水嚟做蘿蔔糕,先至係精華!


我其實都有刨絲切絲,但係無比例1:1,同埋切絲我諗可以再切粗少少,口感應該會更好!



~ Recipe ~
( serve 8" 長方鍚紙盤2個 )

材料 Ingredients :

蘿蔔*去皮 2斤(約1200g)
粘米粉 200g
粟粉 20g
水 224ml (包含蘿蔔水、浸菇水、浸蝦米水、和浸瑤柱水)
臘腸 2條
冬菇*浸軟  6隻
瑤柱*浸軟   4粒 
蝦米*浸軟   60g
油 適量
生抽 1-2匙
酒 少許

調味 Seasoning : 

麻油 少許
鹽 1/2小匙
胡椒粉 少許

做法 Directions : 
  1. 蘿蔔刨絲,蘿蔔水留用
  2. 臘腸、冬菇、 蝦米切粒,瑤柱撕成絲備用
  3. 大鍋加水(或蘿蔔水),放入蘿蔔絲,滾起加蓋小火煮約10-20mins
  4. 平底鍋下油,中火爆香臘腸粒、半份蝦米、冬菇粒、半份瑤柱,其間下生抽、酒
  5. 煮好的蘿蔔絲隔去水份,蘿蔔水留用
  6. 蘿蔔水、浸菇水和浸瑤柱水混和成224ml 的液體,如不夠可加水
  7. 另一只大碗,混和粘米粉和粟粉,再倒入(6),再加調味拌勻
  8. 蘿蔔絲倒回大鍋,開小火,加入(7)的粉漿和炒好的材料,拌勻至稠杰狀
  9. 蒸盤塗油倒入粉漿,掃平表面,灑上剩下的半份蝦米和瑤柱絲,蒸45mins,以筷子刺中心點,如沒黏上粉漿,放涼後,入雪櫃雪硬,吃時切片煎香兩面,完成。
*重點

  1. 1斤蘿蔔配100g粉
  2. 刨絲+切粗絲 1:1
  3. 浸材料的水份,包括蘿蔔水代替水味道會更好
  4. 蒸好初時會軟一點,雪好後會變實




1 comment:

  1. Mavis你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    ReplyDelete