Thursday, October 25, 2012

Big gate crabssss

我嘅食大閘蟹年資:1年

我上年至開始識得欣賞呢種時令食品,因為娘家係唔好呢啲嘢,而奶奶每年都一大箱咁攞落嚟,真係唔食唔得啦=)上年我食左8隻,食到面同身都生左濕疹(我係未生過架),哈,今年至知原來可以飲薑茶,或者用紫蘇一齊蒸,OK~

記得上年新入伙時,屋企幸得個雪櫃同蒸爐,碟都無,好似求其有把鉸剪,奶奶又拎左十幾隻上嚟,好彩蒸爐附有蒸架,我哋嘅第一餐入伙宴應該就係食大閘蟹了,而我都係由嗰時先開始覺得鍾意呢個美食,諗起幾有趣!


昨日15隻大閘蟹運到在下雪櫃


上日文嘅星期三,係最食無定時嘅,10點放學返屋企蒸左3+2隻做宵夜!嘩哈哈~

唔知有無人都係咁食架呢?

剪齊蟹腳,然後甩開最尖嗰部位,向住剪齊左個度一‘督’,不費吹灰之力,
成條蟹腳肉就出嚟喇!

 正!

食蟹係好開心,但係諗起上堂嗰陣,我個日文同學話佢啲好勁嘅同學以前考1級會操2年paper要攞160分以上(170滿分啊!),而家我哋2級佢話佢自己最遲都要考之前半年開始,開始係操paper,不是溫習,OMG!我還在漏氣,睇嚟而家就要咪了…:(

No comments:

Post a Comment