Tuesday, October 23, 2012

Semi-buffet@Nikko

昨晚和肥仔拎住日航送俾我哋慶祝週年紀念嘅voucher,去左Les Celebrities 食左個半自助晚餐。地方不大,沒有靚景,但夠寧靜。

自助頭盤,款式唔係太多,但款款都幾好食,都幾好呀~



無生蠔:( 有長腳蟹

咩cheese都食晒,blue cheese太重口味,有攻鼻嘅感覺;原來cheese配cracker係好好食的:P

蘑菇湯夠濃,好味

our main course
買相很不錯~
(老公好欣賞呢隻碟嘅design XDD)
春雞
羊架

自助甜品都幾好味,最喜歡左邊嘅橙mousse~


一年前我哋就喺呢度結婚,酒店服務相當好,我daddy都讚,佢話佢哋當晚有人倒瀉了酒,酒店嘅人員連聲道歉,並且話幫佢哋拎件衫去乾洗,但其實完全唔係佢哋整到的,所以daddy十分滿意酒店嘅service。佢有面時,我都開心。我自己都好鍾意日航酒店,昨晚嘅dinner一樣滿意!


No comments:

Post a Comment