Monday, February 18, 2013

南乳炆橫財豬手(內含Le Crueset&Staub比較)

人日,親友團拜,準備晚餐,整左7個餸加埋滷水鵝同鹽焗雞,7點鐘進入直路,超級緊張,兩個爐一齊整,突然聞到dd燶味,即刻熄火睇下個心血豬手,「痴」左呀!(哈哈,好似我咁!)即刻換個煲,再煮,又有燶味?!幾經檢查,原來個煲底黐左啲嘢燶左!嘩,真係嚇死我,我嘅豬手係主菜,如果燶左,成個餸就咁燒焦!真係好彩,最終安全靚靚出菜!


好感動,呢個豬手得到大家嘅讚賞呀!(個個都係經驗廚師,點到我唔緊張!)我老豆講嘢出名唔留口,連佢都讚不絕口,仲話:唔係我嫁左都食唔到!哈哈哈哈~我真係開心到不得了!老實講,嗰晚呢個餸我自己都好滿意呢,嘻~~

我用花菇,夠厚先好味!差唔多浸左六個鐘


~Recipe~

材料 Ingredients:

花菇20粒
蓮藕一條
豬手‘中挺’size一隻
八角3粒
蒜頭酌量
薑酌量
蔥酌量
南乳約4磚
片糖酌量


做法 Directions:
  1. 用薑、蔥、紹慶酒凍水落豬手稍為出水
  2. 冬菇用暖水浸6個鐘,搾乾備用
  3. 蓮藕刨皮切片
  4. 用水過淨豬手再用廚房紙印乾
  5. 下油下薑蔥蒜頭爆香豬手
  6. 下蓮藕冬菇略兜
  7. 鑊邊下紹慶酒
  8. 南乳2﹣3磚加糖加滾水拌勻下豬手兜勻
  9. 加水蓋過豬手面放八角上蓋水滾後轉細火炆45mins(浸完冬菇嘅水唔好徙,用埋去炆)
  10. 45mins後(別開蓋)熄火焗30mins,重複2﹣3次,喜歡更腍可再重覆
  11. 反覆試味,味不夠重覆step 6;太濃就加滾水;炆時水位keep在材料之上,至最後收汁
  12. 加入片糖一起煮令味道更香


煮後感:

超開心勁緊張 x 10000000000000!多謝欣賞!XDDDDDD



開心share:

其實炆得到今次嘅成績,我要多謝以下呢個鑊﹣﹣﹣STAUB

呢個係made in france嘅鑄鐵鑊。其實本來諗住買le crueset的,無錯le crueset真係好靚,但價錢貴,我就做多啲research睇下佢嘅優缺點,點知俾我搵到呢個牌子,原來呢個牌子同lc撼得好勁,佢而家俾德國孖人牌收購左,其實我唔係好鍾意孖人個logo,哈哈,純粹唔靚,但係research後嘅結果係用左staub 嘅會放棄lc:staub蓋內有水柱形設計,炆煮時可將水份循環回鑊內,開蓋時唔會有泡水湧出;鑊底有蜂巢設計使不易「痴」底,又可隔走油份;又有bloggers比較staub較lc蓋邊唔會有水漏出,因為staub鑊蓋夠重;另外又因為唔會成日聚左啲水喺鑊邊,所以較lc不易生鏽;而價錢方面,又較lc便宜~總括後,我最終買左staub,撞啱promote,$3XXX買到2隻,另一個煲形因我要嗰隻顏色無貨要等,咁我等下啦,哈,用住呢隻先~~

我無用過lc,不過呢隻我用完真係覺得好正,因為我炆呢個豬手時材料同水都放到好滿,差唔多只在鑊蓋下1cm,但係,真係一滴都無瀉過,開蓋時沒有一泡水,而今次黐底,我諗係因為我返煮時個底啲汁係杰的,稍不留神沒有兜起,又校左大過一滴火少少嘅細火而導致嘅...... so,唔關佢事㗎~hahaXD 又,要「省」佢,都好輕鬆喎,因為佢蜂巢式設計,黐左底嗰啲都係喺個「窿」度一撩就搞掂,唔駛用死力。仲有一個優點,就係佢都ok靚仔㗎,(咁lc就係靚女囉!)直接上菜就得,幾型仔!so,佢真係一隻令人好放心嘅靚仔鑊!X)不過,lc嘅魔力真係好大㗎,我仲想買佢嘅其他產品!:P


Staub Le Cocotte

No comments:

Post a Comment