Wednesday, January 2, 2013

聖誕大餐(鵪鶉,三文魚他他,菠菜忌廉雲吞)

呢個聖誕瘋狂咁玩,差唔多晚晚都過3點先訓,玩到而家2013,哈哈!等我而家post下我家嘅聖誕大餐先:D

本來諗住整春雞,但嗰日行citysuper見到啲鵪鶉,又好想試下整。哈!因為係即慶,就亂整,用香草黑胡椒醃下,然後用紅酒燜。味道都OK,但沒有濃濃紅酒味,相信係沒有用紅酒醃的原故,又唔知點解唔上色,隻鵪鶉都係白白的;P 我覺得整鵪鶉好過春雞,啲肉好嫩,又易handle,下次我會試下用另一個方法再整。



呢個他他,由妹妹切粒。一睇就知係4層,由高至低:煙三文魚,蛋沙律,蕃茄,鱸魚。鱸魚好貴啊,一細件百幾蚊,但真係好鮮甜,輕輕煎過。他他變成圓柱型,好簡單,買一個模再逐層壓上去,放入雪櫃後拿走個模就成。個模Citysuper 有售。


再加上呢個柚子醋,好開胃:D


 菠菜忌廉雲吞,煮好菠菜剩涼後與雞湯放攪拌機內拌均,再放回鍋煮熱成湯,加入雲吞,最後下忌廉一起煮,好簡單!



呢個係妹妹從意大利買來的醋醬,記得我哋喺Armani Restaurant食過一隻甜品係用陳醋點雪糕食的,所以我哋有樣學樣,拎個Dryer's Almond雪糕嚟點,呵呵,味道見仁見智。





No comments:

Post a Comment